top of page

Mencari Wedding Planner terbaik di Kuala Lumpur, Shah Alam dan Putrajaya.

Kebelakangan ini banyak bakal pasangan pengantin dan juga keluarga bakal pengantin mencari pakej perkhidmatan wedding planner @ perancang perkahwinan. Semua pakej perkahwinan, dewan kahwin, pelamin, busana, katering, kompang, jurugambar, video, make up artist dan banyak lagi di bawah satu harga dan satu bumbung. Bakal pengantin tidak perlu lagi bersusah mencari setiap satu perkhidmatan berkaitan dengan perkahwinan.

Pelamin oleh faszcreativeweddings

Setiap wedding planner @ perancang perkahwinan mempunyai pelbagai pakej lengkap yang ditawarkan. Daripada pakej yang paling murah sehingga yang paling mahal. Bakal pengantin boleh memilih pakej yang terbaik dan paling sesuai mengikut bajet dan keperluan.

Berbicara mencari pakej wedding planner terbaik di Kuala Lumpur, Selangor dan Putrajaya. Kami mencadangkan wedding planner @perancang perkahwinan faszcreativeweddings. Kolaborasi kami sejak tahun 2010 sehingga hari ini. Faszcreativeweddings di ketua oleh en. Awie telah berkhidmat lebih 500 majlis perkahwinan dan majlis di sekitar Kuala Lumpur, Selangor dan Putrajaya.

Dewan Ekslusif seksyen 26, Shah Alam, Selangor.


Faszcreativeweddings mempunyai beberapa dewan terutamanya di Shah Alam, Selangor. Faszcreativeweddings mempunyai ahli pasukan yang sangat berdedikasi dan bersemangat. Kualiti dan hasil kerja yang sangat memuaskan ramai pelanggan membuat tempahan awal sekurang-kurangya setahun sebelum majlis berlangsung. Maklumbalas dari pelanggan yang sangat positif menjadikan faszcreativeweddings menjadi sebutan orang ramai khususnya di kawasan Shah Alam, Subang, Klang dan Petaling Jaya. Untuk menempah perkhidmatan faszcreativeweddings. Anda boleh menghubungi en. Awie di talian +60193012777. Semestinya faszcreativeweddings antara yang terbaik menyediakan perkhidmatan Wedding Planner @ Perancang Perkahwinan di Kuala Lumpur, Selangor dan Putrajaya.

Antara pasangan pengantin yang diuruskan oleh faszcreativeweddings. Gambar oleh www.nusantaraphotocreative.com

http://www.faszcreativeweddings.com/blog/

DAPATKAN PAKEJ FOTO PERKAHWINAN TERBAIK HARI INI....... ig : @nusantaraphoto Facebook : www.facebook.com/nusantaraphoto +60133809961 whatsapp & text

email : nusantaraphotocreative@gmail.com

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page